Všetko

4 jednoduché jógové pózy na doma, ktoré zmenia váš život

Jóga sa za posledných pár rokov stala trendom i u nás na Slovensku. Hodinu jógy už môžete navštíviť takmer v každom meste, dokonca i v menších dedinách. Niet sa čo čudovať. Pravidelné cvičenie jógy zvyšuje našu koncentráciu, uvoľňuje stres a pomáha pri ujasňovaní si myšlienok. Zlepšuje vašu fyzickú flexibilitu, upravuje postoj a obeh krvi.

No ak ste jógu nikdy neskúsili, môžete mať spočiatku obavy. Perfektné pózy a silné telá všade okolo. Je to mylná predstava. Jóga je naozaj pre každého a dôkazom toho sú nasledovné 4 jednoduché pózy, ktoré môžete trénovať i doma.

SUKHÁSANA - turecký sed

Uvoľňuje sa panva a spodná časť chrbta, naťahuje sa vnútorná strana stehien. Zvyšuje sa koncentrácia. Obľúbená póza pri meditácií.

BALASANA - ásana dieťa

Póza naťahuje a uvoľňuje chrbticu, kotníky, boky a ramená. Stimuluje zažívací systém. Pomáha pri redukcii stresu a úzkosti.

MALASANA - jógový drep

Stabilizuje a zároveň pomáha zaktivizovať a natiahnuť členky, slabiny, lýtka, panvu, trup a bruško.

UTTANASANA - hlboký predklon

Výborná pozícia na pretiahnutie stuhnutých zadých strán stehien, bokov a lýtiek. Posilňuje kolená. Redukuje stres a stavy depresie.

Objednajte si womanhood legíny na jógu teraz.